Tuesday, 8 October 2013

♥♥♥

Selamat pagi rindu♥
. . .♡♡♡♡♡♡♡ . . .
Tiada yang mampu kuluah melainkan hanya menulis pada dinding blog ini. Kenapa? Siapa dia? Pentingkah dia bagimu? laluu... siapa aku padamu?

Sayang, aku cemburu, bohong kalau aku katakan aku tidak kisah. Haruskah aku bertanya lagi? Pertanyaan yang biasanya akan membangkitkan kemarahan sayang. Terkadang aku terfikir, kenapa harus ada rahsia diantara kita? Bila pertanyaan itu hadir dlm benakku, saat itu juga ku rasa sayu seakan akan antara kita semakin menjauh. Persoalan demi persoalan bermain difikiran, kucuba untuk menghindar, menghindar dari menjawab persoalan hati itu. Sayangkah kamu? cintakah kamu? aku ingin tahu.

huhh, ke mana harus ku adu? Pada siapa harus ku tuju. Aku sakit memikirkan ini semua. Saat aku memelukmu, terasa kehangatan kasih sayangmu tetapi.... adakah ianya hanya untuk aku.? Sayang aku mohon jangan ada dusta di antara kita. Kerana aku tak mungkin bisa untuk menerima. Aku sayang kamu, tersangat menyayangi kamu.. :'(

apple_pinkツ






No comments:

Post a Comment