Sunday, 22 January 2012

Seram!


Happy Chinese New Year....
Ermmm hari nie aku sunyi sangat.. Apala nasib terpaksa keja juga tyme Chinese new year.. Kan sedih tue.. Dah jugak aku sorang2 je kat sini.. Sepi sangat2 arr.. Hanya bertemankan lappy  je.. hehe..
Bila dah sunyi2 macam nie, ada jak yang bermain kat fikiran aku..
HANTU!!!!!
Eee takut nyer la... Seram pulak aku dibuatnya..  Rasa nak balik je cepat2... Kenapa la jam nie lama sangat nak berlalu. Aku dah tak sanggup nak duduk kat sini lama..Sorang2 pulak tue..
Dalam seram macam nie ada jugak yang buat lawak ekk..Nak tahu apa.. haiy00..tikus bekejaran kat atas syiling tue..hehehe... Tengah main bola mungkin..hehe
Lawak tikus pun pandai main bola jugak ke?? Aku pun tak tahu ..
hurmm ok lah ye.. tak tahu nak cakap apa pulak dah.. cukup la ekk sampai kat sini jek..
Bubye.....

No comments:

Post a Comment