Monday, 14 October 2013

I love this person too much!!!
Hanya kamu. Aku mencintai kamu apa adanya, menyayangi kamu seadanya.


Tuesday, 8 October 2013

♥♥♥

Selamat pagi rindu♥
. . .♡♡♡♡♡♡♡ . . .
Tiada yang mampu kuluah melainkan hanya menulis pada dinding blog ini. Kenapa? Siapa dia? Pentingkah dia bagimu? laluu... siapa aku padamu?

Sayang, aku cemburu, bohong kalau aku katakan aku tidak kisah. Haruskah aku bertanya lagi? Pertanyaan yang biasanya akan membangkitkan kemarahan sayang. Terkadang aku terfikir, kenapa harus ada rahsia diantara kita? Bila pertanyaan itu hadir dlm benakku, saat itu juga ku rasa sayu seakan akan antara kita semakin menjauh. Persoalan demi persoalan bermain difikiran, kucuba untuk menghindar, menghindar dari menjawab persoalan hati itu. Sayangkah kamu? cintakah kamu? aku ingin tahu.

huhh, ke mana harus ku adu? Pada siapa harus ku tuju. Aku sakit memikirkan ini semua. Saat aku memelukmu, terasa kehangatan kasih sayangmu tetapi.... adakah ianya hanya untuk aku.? Sayang aku mohon jangan ada dusta di antara kita. Kerana aku tak mungkin bisa untuk menerima. Aku sayang kamu, tersangat menyayangi kamu.. :'(

apple_pinkツ






Friday, 4 January 2013

LOVE

04-01

I MISS YOU A LOT ~   kAY KENNY .

bla.... bla...

Hallo my blog ~ Happy new year .

I miss you a lot babe boo, can you feel dat? From the bottom of my heart .. i need you,. i wish you were here . Wanna hug you... :'(

Sesungguhnya rindu itu tak kan pernah berakhir. Hanya org yg mengalami nya sahaja yg dapat merasai rindu itu seperti apa. Sakit. Tersangat sakit. Bodah kan aku, kenapa setiap kali rindu itu hadir pasti akan ada air jernih yang menemani. Kenapa? dapatkah dia merasa apa yang aku rasa??
ahhhhhh ~ ~ rinduuuu ~ sarat sangat hati ini ~ ~

Thursday, 13 December 2012

Perasaan itu ....

Saya rindu dia, tapi dia rindukan yang lain, saya sayangkan dia, tapi dia lebih sayangkan orang lain, saya cintakan dia tapi dia terlalu mengharapkan yang lain.

Dimanakah letaknya aku ? Adakah ruang untuk aku di hatimu?


Salahkah aku kerana memilih untuk menyintai kamu , meskipun aku harus menjadi orang ketiga. Aku tahu itu terlalu sukar untuk diterima akal. Apatah lagi kamu yang terpaksa memikul nya.. Namun aku tak berdaya untuk menepis perasaan yang  ada. " Aku sayang kamu" cintakan kamu" terlalu merindui kamu ." Menginginkan kamu untuk menjadi milikku. Tetapi kenapa itu bagaikan tidak ada makna bagimu? Aku hanyalah insan biasa yang ingin dicinta, dibelai dan dimanja seperti orang lain juga. Sayang, bukan niatku tuk lukai hati kamu. Tetapi aku terlalu sakit untuk menghadapi semua ini.

Bukankah, sekarang antara kau dan dia sudah tidak ada apa2 lagi, jadi kenapa harus kamu memikirkan dia setiap hari? Aku tahu kamu memerlukan masa untuk melupakan semua nyaa, namun semakin kamu ingin melupakan kenapa semakin itu juga kamu ingin memikirkan dia? Saat kamu memikirkan dia pernahkah kamu memikirkan aku juga???  (tentu tidak kan) Bagimu dialah segalanya. Yang membuatkan kamu terasa ingin mati selalu, hilangnya dia bagaikan kamu kehilangan kehidupan kamu. (rasa macam aku tak penting) *terasa sangat

Saat kau meluahkan segalanya, aku hanya bisa menjadi pendengar, memberikan kamu nasihat untuk terus bertahan dan tidak mudah mengalah, Aku berusaha membangunkan kamu semula, namun kamu .... ttp berdegil & terus ingin memikirkan dia. Aku? pada siap harus ku mengadu betapa hancurnya hati aku bila mendengarkan semua itu. Namun ku pendam kan segalanya, aku senyum & menghiburkan kamu. (sdgkan hakikat nya aku menangis)

Sayang, aku inginkan kamu, tetapi bukan kamu yang seperti ini, yang masih lagi mengharapkan dia untuk kembali. Yang masih lagi ingin memikirkan dia siang dan malammu. Aku sayangkan kamu. . Teramat merindui kamu .

~~malam yang sepi~~







Tuesday, 21 August 2012

Aku beraya juga ~~

Hallo my blog ..! Nak wish raya dulu ~~

Selamat Hari Raya kepada teman2 blogger aku , hihi. . Sory sbb late wish ngan korang,  . Apapun aku harap korang semua hapy2 la dihari raya nie ye, Sory andai selama nie aku ada terkasar bahasa ngan korang. Minta maaf banyak2. .
aku sayang korang semua. 

Macam mana raya tahun nie? Happy kan, mesti hapy punya la, siap ada bunyi mercun lagi ek. hihi. Bunga api pun ada . .

¯`°º•¤.¸¯`°º•¤.¸¯`°º•¤.¸ (¯`v´¯) ¸.¤•º°´¯¸.¤•º°´¯¸.¤•º°

.¤•º°´¯¸.¤•º°´¯¸.¤•º° bunga api ¯`°º•¤.¸¯`°º•¤.

Hmm, aku juga beraya tau. . hihihi . . Tak sangka ye, jumpa balik ngan kawan2 sekolah menengah dulu. . Kecik nye dunia nie . . Dapat juga imbas kembali kenangan waktu kena denda dulu. hahaha . . Lucu sangat2 . langsung tak de berubah, .suka gelak2 mcm dulu jugak. :) . Cukup sampai disini , .

~~~~~~ SELAMAT HARI RAYA TO ALL MUSLIM BLOGGER~~~~




Wednesday, 22 February 2012

..................................



Kehidupan nie tak smudah yg kita jangka.. Tiap yg kita lalui akan terpatri menjadi memori2 yg sukar tuk dilupakn. Ada yg manis dan ada yg pahit.. Apatah lagi melodi indah percintaan yg sememangnya tidak akan pernah dilupakn walaupun sampai bila2.

Cinta adalah apabila kita menerima seseorang itu apa adanya.. Cinta tidak pernah memilih, tapi manusia yg seringkali menjadikan cinta itu pilihan. Baik dan buruk cinta itu ditentukan oleh org itu sendiri.

Cinta itu indah.. cinta itu bahagia.. Cinta adalah segala-galanya.. tetapi akankah cinta bersama kita sampai akhirnya??


Cinta selalunya datang dan pergi.. waku cinta itu datang.. ermm bahagia bagai dunia milik kita berdua. Tapi bila cinta itu pergi rasanya bagai nak mati..Betulkan??  Manusia sanggup buat apa saja demi cinta.. Tak kisah lah walau terpaksa melukakan hati insan lain. Asalkan cinta itu milik mereka...

Haruskah cinta disalahkan bila kita gagal dlm hubungan?? Haruskah cinta disalahkan apabila kita ditinggalkan?? Selalunya cinta dan manusia saling berkaitan. Manusia takkan dapat lari dari cinta.. Kemana saja kita pergi pasti disitu akan wujudnya cinta..

Bak kata org cinta nie ada dimana saja... ermmm.... Ada cinta adalah janji... Janji yg kadangkala akhirnya akan mengecewakan kita.. Bila janji dikhianati maka cinta sudah tidak bermakna lagi.


Air mata yang akan menjadi peneman setia dikala diri dilanda kedukaan. Dikala diri dilanda sepi air mata juga yg akan hadir dan menemani. Tetapi...sayangnya air mata itu tidak bisa berbicara dan memujuk sepertimana yg dilakukan oleh si kekasih... cinta dan airmata semuanya saling berkaitan...

................................................